Facebook в Украине: свежие цифры и факты

Друк

imageНа начало 2019 года количество пользователей Facebook в Украине достигло 13 млн. Из них 8,8 млн заходят в соцсеть исключительно с мобильного телефона, 1,2 миллиона — только с десктопа, а 3 миллиона — с десктопа и мобильного. А еще — каждый 7-й украинский пользователь этой соцсети является администратором Facebook-сообщества.

Об этом свидетельствуют данные исследования «Facebook в Украине» компании PlusOne. Анализ подготовлен на основе данных из рекламного кабинета Facebook, Госстата, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite and We Are Social и Google, сообщает «Громадський простір» (далее – УКР.).

Наведемо деякі цікаві дані дослідження:                        

Яка країна є найбільш активним користувачем ****Facebook****?

image

Згідно з статистикою, перше місце за популярністю користуванням Facebook займає Грузія (70%), 2-ге —  Туреччина (55%), 3-тє — Франція (53%), 4-те — Румунія (50%), 5-те — Чехія (47%), 6-те — Польща (45%), 7-ме Німеччина (38%), 8-ме — Молдова(35%), 9-те — Україна (31%), 10-те — Білорусь (17%) і 11-те — останнє Росія (10%).

Частка Facebook-користувачів продовжує зростати: ми все далі “відриваємось” від Росії, наближаючись до Німеччини та Польщі.

Цікаво, жителі яких українських міст найактивніше користуються ****Facebook****?

Згідно з статистикою, серед усіх обласних центрів України найперше місце за популярністю кориcтуванням Facebook займає Київ (85%), 2-ге — Львів (82%), 3-тє — Ужгород (77%), 4-те — Тернопіль (74%), 5-те — Івано-Франківськ (72%), 6-те — Чернівці (64%), 7-ме —Вінниця (62%), 8-ме — Луцьк (59%), 9-те — Одеса (58%), 10-те — Рівне (57%), 11-те — Полтава (56%), 12-те — Херсон (55%), 13-те — Суми (53%), 14-те — Кропивницький (52%), 15-те — Житомир (52%), 16-те — Черкаси (51%), 17-те — Хмельницький (48%), 18-те — Дніпро (46%), 19-те — Чернігів (44%), 20-те — Харків (43%), 21-ше — Миколаїв (42%) та останнє 22-ге  —  Чернігів (44%).

Якою є активність “типового” користувача Facebook за 30 днів?

image

В Україні найпоширенішою функцією є поширення Facebook-постів (так само як і у світі), а от функція написання коментарів до постів використовується у 2 рази менше, ніж у світі. Щодо функції “лайки” — то ми маємо аналогічні рейтинги, як і у світі.

Варто зазначити, що в середньому український Facebook-користувач 13 разів натиснув на рекламний пост протягом останніх 30 днів, світовий показник – 8 разів.

Які соцмережі були цікаві українцям за останні 5 років?

image

За даними Google, з травня 2017 року у зв’язку із забороною російських соцмереж, українці стали менше гуглити Вконтакте та Одноклассники й, відповідно, заходити на ці сайти з десктопу.

У травні 2017 року різко зростає інтерес до Facebook, але з поступовим зміщенням використання цієї соцмережі з десктопу на мобільний додаток, інтенсивність пошукових запитів зменшується.

Також з середини 2017 року українці стали більше гуглити Instagram.

Яким є гендерне співвідношення українських Facebook-користувачів?

Проаналізувавши статистичну таблицю, варто зазначити, Україна №1 у світі за часткою жінок серед користувачів Facebook.

59% українських користувачів Facebook — жінки.

image

 

Проекти ДЦСД

Барометр імплементації реформ у Дніпропетровській області
Детальніше...
 
Сприяння підзвітності та прозорості влади через поінформованість громадськості Дніпропетровського регіону
Детальніше...
 
Віртуальна лабораторія інститутів громадянського суспільства Дніпропетровського регіону з розробки ефективної політики
Детальніше...
 
Розвиток аналітичного та комунікаційного потенціалу інститутів громадянського суспільства Дніпропетровського регіону у мережі Інтернет
Детальніше...
 
Розвиток аналітичного та комунікаційного потенціалу інститутів громадянського суспільства Дніпропетровського регіону
Детальніше...
 
Сприяння формуванню ефективної комунікації інститутів громадянського суспільства, органів влади та ЗМІ Дніпропетровського регіону
Детальніше...
 
Сприяння підвищенню рівня інформованості громадськості Дніпропетровського регіону про діяльність місцевих осередків політичних партій
Детальніше...
 
Сприяння організації вільного доступу журналістів Дніпропетровщини до джерел офіційної інформації
Детальніше...
 
Сприяння організації громадського контролю над діями місцевих органів влади в сфері ЗМІ
Детальніше...
 
Розробка механізмів міської політики в сфері обслуговування житлового фонду
Детальніше...